Grab the widget  Get Widgets

Saturday 12 October 2024

दशैंको किनमेल

दशैंमा फलफूल साहुजीले मागेको भन्दा बढी तौल राखेर भन्यो, दशैं हो आधा किलो बढी नै राख्देको छु हुजूर। ग्राहकले आफुलाई चाहिए अनुसार एक किलोको मात्रै पैसा दियो। 
अनि पसलेले भन्यो, अरे हुजूर! मैले आफुको लागि आधा किलो बढी जोखेर राख्देको छु त! 
ग्राहक: धन्यवाद, तिम्रो उपकारको लागि धन्यवाद। लौ पैसा लिनुस!
पसले: आधा किलो बढी नै राखेको छु नि हुजूर! आधा किलोको पैसा पनि चाहियो।
ग्राहक: मैले कति भनेको थिएँ?
पसले: एक किलो!
ग्राहक: अनि मैले डेढ किलोको पैसा किन दिने?
पसले: मैले हुजूरलाई एक्स्ट्रा थपेर दिएको छु त!
ग्राहक: मैले थपेर देउ भनेको हो र?
पसले: होइन! मैले नै दशैंमा अलिकति बढी लिगेर जानु हुन्छ होला भनेर थपेर दिएको।
ग्राहक: थपेर दिएकोमा धन्यवाद, तर मैले नमागेको तपाईंले दिएकोमा मैले किन पैसा थप्ने? लौ लिनुस पैसा।
पसले: अक्क न बक्क भएर एक किलोको पैसा लियो र भन्यो मलाई घाट लाग्छ नि हुजूर!
ग्राहक: त्यसो भए मैले मागे जति मात्रै देउ, बढी भएको झिक्नुस। होइन भने म तपाईंको उपहार सम्झेर खाईदिम्ला। 
पसले: त्यसो नगरम हुजूर! म फेरि तौली हाल्छु। तपाईंले भन्नु भएकै जति मात्रै राखिदिन्छु। अस्तु।

No comments:

Post a Comment