Grab the widget  Get Widgets

Wednesday 7 April 2021

चुम्बन

सरासर अगाडि आएर ओहो सर! मु...हा !मु...हा! कत्ति भो हजुरलाई नभेटेको हगि? भन्दै झ्याप्प चुम्बन गरि। बैँस गैसकेको दांत फुक्लिसकेको चाउरी परेको बृद्ध अकमक्क परेर बस्नु भयो। 

नानी! तिमिले मलाई के भनेर के गरेको? यस्तो उमेरमा! धन्न मेरी श्रीमतीले देखिनन। नत्र! मेरो जात्रा नै देख्थ्यौ। 

सर! म्याडमले देखे पनि दंग नै पर्नु हुन्थ्यो। जति सुकै उमेर भए पनि सर कत्तिको रोमान्टिक हुनु हुंदो रहेछ भनेर! दांत फुक्लेको अवस्थामा त यति ह्यान्डसम हुनु हुन्छ। उ बेला कति ह्यान्ड्सम हुनुहुन्थ्यो होला? म्याडम कति भाग्यमानी! हाम्ले सरलाई भेट्दा पनि हाम्लाई कस्तो ईर्ष्या लाग्थ्यो तर त्यो बेला सर स्ट्रीक्ट हुनु भएर पो! क्लासमा पनि सरलाई नै हेर्न मात्रै आउंथ्यौं त्यसैले पढाई गोल भनेर हजुर संग फेरि फेरि पढन आउन पाउंथ्यौं त! बिर्सनु भयो?

हैन ए नानी! म त कैले पनि कलेजमा गएको छैन, मेरो एउटा पसल मात्रै छ। त्यै पसलमा बसेर मेरो जवानी गयो, बाल बच्चाहरु हुर्काएं।अनि तिमिलाई मैले यो जुनीमा कैले भेटेको पनि छैन। तै तै तिमिले को भनेर चुम्बन गरेको हो अब फिर्ता गर। म चाहिँ तिमिले सोचेको सर होइन है। मेरो यो चाउरी परेको गाला त्यस्सै जुठो पार्‍यौ। लौ तुरुन्तै फिर्ता गर। मलाई आर्काको चुम्बन चाहिएन।

आम्मा! हजुर मेरो सर होइन? सांच्चै कस्तो अनुहार मिलेको, उस्तै, उस्तै छ त! सरी बाजे! माफ पाउँ है! अब मैले हजुरलाई कसरी चुम्बन फिर्ता गर्ने त? 

जसरी अघि तिमिले चुम्बन गरेथ्यौ त्यसरी नै! मलाई आर्काको चुम्बन चाइएन। लौ अहिले नै फिर्ता गर! 

युवती अप्ठेरो मान्यो। अब के गर्ने ? यो पात्तेको बुढो पो परेछ। भाग्नु पर्ला, फेरि बुढा बा लाई के चित्त दुखाउने! मनमनै गुन्दै, लौ फिर्ता गरें है बा भनेर आर्को गालामा च्वाप्प म्वाई खाइ दियो। बा! माफ गर्दिनुस है! 

बा, मख्ख परेर! लौ अब ठिक भो! तिम्ले मलाई जो भनेर चुम्बन गरे पनि त्यो चाहिँ म होइन है। त्यसैले, जिन्दगीमा आत्तिनु पनि हुन्न, मात्तिनु पनि हुन्न है नानी! अस्तु! 
( यो कथा कसै संग मिल्न गएमा संयोग मात्रै हुनेछ।)


No comments:

Post a Comment