Grab the widget  Get Widgets

Friday 19 April 2019

दिमाग खराब!

मलाई के भयो भयो खै? केहि काम गर्न नि मन लाग्दैन। कतै जान नि मन लाग्दैन। कोहि संग बोल्न नि मन लाग्दैन। कुरा गर्दा नि झर्को लाग्छ। हिड्दा नि रिस उठ्छ। कसैलाई देख्दा नि हिर्काइदिम जस्तो लाग्छ। अरु अरुले कुरो गरेको देख्दा नि मलाई नै जिस्क्याए झैं लाग्छ।

उ त्यो अंकलले नेवारीमा मलाई गाली गरेछ कि क्या हो? हेर त बुढी ! मलाई नै हेरेर कुरो गरिरा छ। तेस्का बाजे त्यो चस्मे बुढोलाई खोइ म ठोकेर आउँछु।

ए बुढी! यो डोरी फुकाल्न। तंलाई कुट्न न पा को नि धेरै भो क्या! कति बांधेर राख्छस। एक छिन फुका त। अनि म के गर्छु हेर त!

हेर बुढा ! तैंले मलाई धेरै दुःख दिइस। दुइटा दुइटा स्वास्नी हुंदा हुँदै मलाई फसाइस। ती दुइटीले त सहेर बसेछ्न। बिचरीहरुलाई तेरो बिमारी थाहै भएन छ। अब तं जे भए नि मेरो पोइ भइ हालिस! तेरो उपचार गर्न कै लागि तंलाई डोरी ले बान्नु परेको हो। छाड्ने बित्तिकै भागी हाल्छस के गर्नु म फसे पनि अरु केटीहरु न फसुन। अनि तेरो नि दिमाग ठिक ठाउँमा आउला नि। तंलाई छाडेन भने के गर्छ्स त बुढा ?

के गर्नु नि तैंले जे गर्छस त्यै सहेर बस्छु।

छाड्यो भने नि?

छाड्यो भने उ त्यो चस्मा लाउने अंकललाई एक पटक ब्वांङ मुखमा हानेर आउँछु। हेर्दै चोर नेता जस्तो लाग्छ। नेता सेता त चिन्दिन तर त्यो अंकलको अनुहार चैं ठ्याक्कै नेताको जस्तो देखिन्छ क्या! चस्मा हेर न चस्मा, ठ्याक्कै नेताको जस्तो। हेर्दै रिस उठ्दो। तेस्का बाजे।

बिचरा त्यो अंकलले तेरो के बिगारेको छ त? बेठ्थामा हिर्काउनलाई ?

बिगारेको चैं के हो मलाई थाहा छैन तर त्यो अंकलको अनुहार चैं किन नेताको जस्तो देख्छु म? त्यसैले त्यो अंकललाई एक पटक मुखमा ड्याम्म हिर्काउन पाए त नेतालाई नै हिर्काए जस्तो आनन्द हुन्छ क्या! खोइ छाड त!

अनि तंलाई त्यो नेता जस्तो मान्छेलाई किन हिर्काउं हिर्काउं जस्तो लागेको त?

किन भन्ने नि? म एउटा ट्राभल एजेन्सीमा काम गर्थें। मैले एउटा नेताको टिकट काटेको थिएं। त्यो नेताको पिलेन छुटेछ। त्यो नेताले त मेरो जागीर नै खायो कि क्या हो? भन्ने मलाई लाईरा छ । त्यसैले त्यो नेता जस्तो मान्छे पिटेर मलाई सन्चो होला जस्तो छ क्या! खोइ! कुरो बुझेकी तीन नम्बरको स्वास्नी पनि मलाई न बुझ्ने नै रे छ बेकारमा फसाइएछ।

ए ! बुढो! तेरो दिमाग फुस्केको भन्ठानेको त ठिकै छ कि क्या हो? कैले ठिक कुरो गर्छ कैले बुझ्नै नसकिने कुरो गर्छ। मलाई त ठम्याउन नै गार्‍हो भयो त! दिमाग खराब!

(यो दृश्य एउटा अस्पतालको इमर्जेन्सी कक्षमा भएको घटना हो मानसिक तनावमा भएको ब्यक्तिले गरेको व्यवहार कसै संग मिल्न गएछ भने एक पटक काउन्सेलिङ गर्नु पर्ला कि?) 

No comments:

Post a Comment