Grab the widget  Get Widgets

Friday 5 February 2016

पेट्रोलका कुरा

आज पेट्रोल दिने रे। लौ है दाजु छिट्टै जाम। लाइन लागम। भाइ दौडेर मोटरसाइकल लिएर पेट्रोल पम्पको लाइनमा बसे। पालो राखेको एक घण्टा पछि पो थाहा पाएछन, आज त आफ्नो पालो नै हैन रेछ। थुक्क !
हत्तपत्त दाजुलाई फोन गरेछ। ए दाजु ! आज त तपाईंको पालो पो रछ। मेरो हैन रछ। ल झत्तै आउ है! दाजु चै पालो सालो कैले आउने हैन, जैले नि लाइनमा बस्यो, रित्तै फर्कियो भाछ।

आ ...! ल ल पाउन चै पाउने नै हो भने आज आइ दिम्ला। ल! एक छिन बस्दै गर है।
आधा घण्टा पछि दाजु आइ पुग्छ।

भाइ र दाजुको भट्भटे साट्न खोज्दा पछाडि पाच पट्टीको लाइनवालाहरु कराउन आउछन। तर भाइले छाडेको ठाममा दाजु बस्ने भनेसी कुरा मिल्छ।

कुराकानी
हैन यो कुपन चै कैले दिन्छ?
खै कैले कैले। ९ बजे दिन्छ भन्ने सुन्या हो।
कति वटा दिन्छ क्यारे?
खै १००० त दिन्छ होला।
पेट्रोल कि कुपन?
१००० को पेट्रोल दिने कि १००० कुपन बाड्ने?
खोइ के खोइ के।
लाइन चै बसम क्यारे पाए लैजाम्ला नपाए फर्किम्ला।
कहाँ फर्किने कुरा गर्नु हुन्छ।
लाइन बसेसी जसरी भए नि पेट्रोल चै लानै पर्छ। झगडा गरेर भएनी, तर्साएर भएनी, थर्काएर भएनी पेट्रोल चै लानु पर्छ है। तपाईंहरु नि यत्रो दुख गरेर लाइन बसेसी तेस्सै फर्किने कुरा चै नगर्नुस है! म छु नि। मलाई सपोर्ट गर्नुस न। बाकी मैले पेट्रोल लिने काम गरि हाल्छु नि।

तीन घण्टा पछि लाइन सर्ला जस्तो गरेथ्यो, चार पाच वटा घुसपैठ भै हाल्यो।
हल्ला आयो।
आज पान सयको मात्र बाड्ने रे।
कुपन कि पेट्रोल ?
खै !
कुपन हो कि पेट्रोल हो कि। था पाए त मार्दिम!
ओहो दाइ त कस्तो बाठो, म भन्दा पछाडि हुनु हुन्थ्यो अगाडि पो आइ पुग्नु भएछ।
यस्तैमा कुपन बाड्न आयो। दाजु को भन्दा ५ जना अगाडि सम्म मात्र दियो। दाजु त हिस्स बुढी खिस्स दात भयो। नारायण भयो। आज पनि पाइएन। लौ पेट्रोल महाराज कि जय !
अस्तु।

No comments:

Post a Comment