Grab the widget  Get Widgets

Wednesday 10 February 2016

मागी मागी छोरोको बिहे

सर मेरो छोराको बिहेमा नआइ भएन है |

कहिले ?

यही हप्तामा |

ओहो यो हप्तामा त गाह्रो पो हुने भो त | मेरो त कार्यक्रम तय भइ सकेको छ | ल तिमीलाई बधाई छ अनि तिम्रो छोरालाई पनि |

बधाई त ठिकै छ सर | तपाई नै नआउने भएपछी चै नरमाइलो लाग्यो |

किन नरमाइलो मान्नु र ! रमाइलो गरे भइ हाल्छ नि | म नै किन चाहियो र ?

सरलाई के कुरा लुकाउने र ! रमाईलो गर्न खर्च चाहियो, खर्च गर्न सर चाहियो | खासमा कुरा के भने नि, मेरो सम्धी अलि टाढाका हुन् | अलि राम्रै बन्दोबस्त गर्छु, खर्च चै मज्जाले ल्याउनु भनेथ्यो | तर आफु संग सुको पैसा छैन | 

त्यसो भए खर्च कम गर्ने । टिका टालो गरेर सिध्याए भै हाल्छ नि । किन टन टन टेन्सन लिने ।

कहाँ हुन्छ सर ! अलि अलि भाको जाड रक्सी किन्न मै सकियो, अब बुहारीलाई अलि अलि गर गहना किन्नु पर्ने, त्यसैले सरलाई सम्झेको | सर आउन नभ्याउने भए बरु म नै आउकि ?

यसलाई चै पक्कै मागी मागी छोराको बिहे भन्न ठिकै होला कि ?

अस्तु ।

No comments:

Post a Comment