Grab the widget  Get Widgets

Sunday 17 September 2023

म को हो ? चिन्छस?

साला ! म को हो ? चिन्छ्स ?
हजुर, जो सुकै भए पनि कुपन त दिनु परो नि सर! 
म फलानो कम्पनीको VP हो!
बिचरा त्यो केटोलाई के थाहा? VP भनेको भालुलाई पुराण भन्ठानेछ। 
मुख छाड्ने राहु मान्छेले त्यो केटोलाई हपार्नु हपारेछ। खान नपाएर आएको हो? तेरो जागीर अहिले नै खाई दिन्छु। साला! म संग कुपन माग्छस? भनेर चर्को स्वरमा कराएछ। 
बिचरा त्यो केटोलाई गाली गर्नु गरेछ। 
आर्को एक जनालाई त्यो VP संग निहु खोज्न मन लागेछ। अनि भनेछ। तं को होस? तेरो घरमा तं जे सुकै भए पनि हाम्रो लागि त भालुलाई पुराण नै हो VP भनेको लौ जा! के गर्छस गर भनेर खुरुर भागेछ। यो ठाउँमा कुपन नदिईकन खान पाइन्न। बुझिस? बडा ठूलो भनेर घमण्ड गर्दो रैछ!
मुख छाड्ने राहु मान्छेको रक्सीको मातले छाडेछ । अनि बल्ल होसमा आएछ। म होइन यार ! रक्सी बोलेको रैछ । मेरो कम्पनीमा पो म VP, बाहिर त म आम मानिस नै हो नि। अस्तु। 

No comments:

Post a Comment