Grab the widget  Get Widgets

Thursday 13 May 2021

यमराज

हरेक मास्क नलगाएको मान्छेमा मैले यमराज देख्छु। मलाई मात्रै पक्कै होइन, तपाईंलाई पनि त्यस्तै हुन्छ होला। अनि तरकारी पसलमा ओल्टाई पल्टाई साग हेर्ने मान्छेहरु यमराजका चम्चा जस्तो लाग्छ। बाटोमा तर्केर हिंड्दा राम्रो लाग्छ, फर्केर हेर्दा डर लाग्छ।
कोहीले कुरा गर्दा मास्क झिक्दा यमराजले कुरा गरेको जस्तो लाग्छ। कैले जाने हो ? भनेर जिस्काएको झैं लाग्छ। अझ थुक निकालेर बोल्ने मान्छे देख्दा त चित्रगुप्त नै आए झैं लाग्छ। हाक्छिंउँ गर्दा नाक नछोप्नेहरु चै कस्तो असक्तीहरु झै लाग्छ। बजारमा पनि खाक थु, गरेर निसंकोच हिंड्ने मान्छेहरु जन्तु जस्तै नै लाग्छ।

आफुलाई मात्रै लागेर नहुने रेछ। न मैले त्यस्ताको बानी सुधार्न सक्छु, न मैले सबैलाई भनेर हिंड्न सक्छु। अस्ति मास्क नलाइकन हिंडिराखेको एक जना मान्छेलाई यस्तो त गर्न भएन नि बाबै ! भनेको त त्यस्का बाजे "तेरो बाउको बाटो हो?" भनेर उल्टो जवाफ फर्कायो। "खोक्दिउं ! मलाई कोरोना भाछ" पो भन्दिरा! 

आफ्नो त साटो पुट्लो नै उड्यो नि ! ताप दिइयो ! तेस्का बाजे संग बाझेर बस्नु भन्दा त नबोल्नु नै ठिक। होइन त? कि कसो? अस्तु!
 

No comments:

Post a Comment