Grab the widget  Get Widgets

Sunday 8 September 2019

यो सम्बन्ध कस्तो कस्तो?

यो सम्बन्ध कस्तो कस्तो
न तिमी मेरी श्रीमती,
न त म तिम्रो श्रीमान,
तर पनि तिमी म संग खुल्छ्यौ,
म पनि तिमी संग,
तिमी !
तिमी र तिम्रो श्रीमान संगको सम्बन्धको बेलिबिस्तार लाउँथ्यौ,

म र मेरी श्रीमती संगको सम्बन्धको बेलिबिस्तार लाउँथें
न म मनोचिकित्सक
न म झांक्री
न म धामी
न म फुक्ने बाजे
न तिमी मेरी पेसेन्ट
न तिमी बोक्सी लागेको बिरामी
न तिमी प्रेमी
न म पागल प्रेमी
तर पनि सबै अन्तरंगका कुराहरु निर्धक्क बोल्थ्यौ
म निर्धक्क सुनी रहन्थें
म संग कुनै संबेग रहन्थेन
तर कैले काहीँ तिमी रोमाञ्चित हुन्थ्यौ
म पनि रोमाञ्चित हुन्थें
जवानीमा म संग रोमान्स गर्न नपाएनी
यो बुढेसकालमा रोमान्स गर्छु भन्ने तिम्रो आग्रह देखेरे एकदिन
मेरी श्रीमती पनि लजाएकी थिइन,
तिमी धुक्क बोलि रहन्थ्यौ
मेरो सामु मस्त रहन्थ्यौ

मेरी श्रीमतीलाई तिमी संग भएको सबै कथा ब्यथाहरु बेलिबिस्तार लगाउँथें,
मेरी श्रीमती मरी मरी हांस्थी,
छ्या ! त्यस्तो कुरो पनि गर्न हुन्छ?
अर्काकी श्रीमती संग भन्थी,
तिमिले पनि तिम्रा श्रीमानलाई बेलिबिस्तार लाउथ्यौ रे
तिम्रो श्रीमानले हाँसो थाम्न नसकेर एक दिन मलाई नै भेट्न आउनु भाथ्यो,
भेट्ने बित्तिकै खिट्का छाडेर हाँस्नु भाथ्यो,
के भनेका थियौ तिमिले मेरा बारेमा?
मलाई एकनासले हेरेर भन्नु भयो,
तपाईंलाई भेट्न मन लागेर आएको।
मेरी श्रीमतीलाई मैले भन्न नसकेका कुराहरु तपाईंले सहजै भन्नु भाको,
उनी परिवर्तित भाको,
तपाईंले के जाडु गर्नु भाको?
खोइ!
मैले के नै गरेँ र?
भएकै कुरो भन्देको हो,
यो उमेरमा हुने कुरो भन्देको,
न जाडु गरेको,
न टुना मुना लाको,
सायद! तपाईंले
तपाईंका श्रीमतीको मनोबिज्ञान नबुझ्नु भाको होकि,
सायद तपाईंकी श्रीमतीले भन्न लजाएकी हुन कि?
सायद!
तपाईंहरुको बीचमा मज्जा संग खुल्ने समय नभएको होकि?
तपाईंको ब्यस्तता होकि?
बिबसता होकि?
अरु कसै संगको सम्बन्ध होकि?
तर पनि तिम्रो र मेरो
सम्बन्ध कस्तो कस्तो
कुरा काट्नेलाई डोको भरिको भारी जस्तो
न तिमी मेरी आमा पत्तिको
न म तिम्रा बा पत्तिको
यो सम्बन्ध कस्तो कस्तो
निक्कै नारिएको
निक्कै बेरिएको
न प्रेम हो
न मायाँ हो
न बेपारी हो
न पुर्वजन्मको सम्बन्ध हो
यो सम्बन्ध कस्तो कस्तो
कुरा काट्ने लाई डोको भरीको भारी जस्तो

No comments:

Post a Comment