Grab the widget  Get Widgets

Friday 21 June 2019

बेइमान साहुजी

एउटा चुकुल किन्न गएको, साहुजीले यस्तो चुकुलको फेसन नै गैसक्यो भन्यो। आजकाल नयाँ मोडेल मात्रै आउँछ, अब त पाउँदैन भन्यो। मलाई भने त्यो साहुजीले भनेको पारा ले झन पत्याउनै गाह्रो भयो। 

होइन साउजी ! तपाईं कहाँ पाउँदैन भने अरु तिर नि पाईंदैन र?

साहुजी: ल, म कहाँ नै छैन भने अरु कस्काँ होला र सम्भब नै छैन | बाजी ठोक्ने? भन्यो बा !

मलाई अब चैं यो साहुजीले अलि बढी नै खोक्यो भन्ने १००% कन्फर्म भयो।

भै हाल्यो साहुजी, तपाईं कहाँ फेरि आउँला, एक पटक संगैको पसलमा सोधम्ला भनेर निस्कन लाग्दा साहुजीले फेरि खोक्यो |

साहुजी: ह्या...! म कहाँ नभएको सामान अरु कोमा पाउन त गार्है होला है। ल ल ! तै तै एक पटक खोज्नुस न तपाईं कै खुट्टा दुख्ने त हो नि।

संगैको साहुजीलाई बिस्तारै सोधेँ, फेसन गएको चुकुल पाउँछ? 


दोश्रो साहुजीले खुरुक्क झिकेर मैले खोजेको जस्तै चुकुल ल्याइ दियो।


सामान किने पछि पहिलो साहुजीलाई ओ बेमान साहुजी ! चुकुल पाउँदैन भनेको होइन? भनेर मैले किनेको चुकुल देखाएँ। यी !यो के हो ? त्यस्सै पाउँदैन भन्दो रहेछ।


पहिलो साहुजीले फेरि भन्यो : ए त्यो त पुरानो स्टक हो। मैले राख्नै छोडी सकें। त्यस्ता पुरानो सामान बेच्ने मान्छे नै होइन, म त स्ट्यान्डर्ड सामान मात्रै बेच्ने खाल्को परेँ।


पहिलो साहुजीको पारा देख्दा त्यैँ ठोक्दिम जस्तो लाग्यो। #तेस्काबाजे

No comments:

Post a Comment