Grab the widget  Get Widgets

Friday 20 August 2021

शंका


हेल्लो नमस्ते भाउजू! आराम हुनु हुन्छ? अनि साथी खोइ त! अझै सुतेछ? अल्छी मोरो! त्यो केटाको बानी अझै सुध्रेन है भाउजू?

त्यै त! बिहे गर्नु अगाडिको त थाहा भएन, बिहे भए देखि नै यस्तै हो। आजकाल त यस्तै त हो नि यो मान्छे भनेर वास्ता ब्यस्ता नि हुंदैन। सुरुसुरुमा कस्तो मान्छे रैछ जस्तो लाग्थ्यो। कस्तो संग बिहे भएछ? जिन्दगीभर यै व्यवहार हुने हो कि? केही फेरिन्छ कि? भन्ने आशा गरेको थिएं। आशा त आकाशकै फल भयो।

यस्तै हो भाउजू! अनि चिया पिइस्यो त भाउजू? त्यो त हामी स्कूलाँ पढ्दा देखि नै अल्छी थ्यो नि। तर पढ्नमा त तेज थ्यो नि हगि भाउजू, त्यो बज्ज्या! उठाउनुस त, त्यो बज्ज्यलाई! आज बिहानै मिटिङमा जानुछ।

यता श्रीमतीले भाउजू संग कुरो गरिरा सुनिरा रैछ! अं भाउजू संग त्यस्तरी मस्की मस्की कुरा गर्नु पर्छ? अर्काकी श्रीमती संग मस्केर कुरा गर्दा लाज पनि लाग्दैन है बुढा? याँ आफुलाई भने एक पटक पनि चिया खायौ कि खाएन भनेर सोधेका छौ? वाँ भने साथीको श्रीमती, भाउजूलाई चिया पिइस्यो भनेर सोध्ने! पखलास बुढा! तिम्रो चाला मलाई निको लाको छैन है! के चक्कर चलेछ हाँ? भाउजू! भाउजू! भन्दै मस्केर कुरा गरिराछौ त!

हत्तेरीका बुढी! कस्तो कुरा गर्छ्यौ बुढी! मैले के कुरा गरें, कैले मस्केर कुरा गरें। यस्सो औपचारिक कुरा गर्दा नि शंका? त्यो साथी र भाउजू दुबै मेरा बाल्यकालका साथीहरु हुन। हाम्रो कुरो गर्ने तरीका नै यस्तै हो। हाम्ले एकआपसमा आफ्नो कुराकानी गर्दा यस्तै हो। त्यो भाउजू, भाउजू भन्दा बढी त साथी हो! अहिले सम्म कसैले शंका उप शंका गरेको छैनन। न मेरी आमाले न उन्की आमाले? न मेरा बा ले न उन्की बाउले। 

अं त्यो बेला तिमिहरु बालक बालिका थियौ, अहिले जवान भै सक्यौ, अनि हेर्ने दृष्टि नै फरक परि सक्यो! सोच परिबर्तन भै सक्यो, अनि शंका नगरे के गर्ने त? पात्तेको बुढा!

हेर बुढी! त्यसो त त्यो भाउजूले म जस्तो केटा पाए बिहे गर्छु भन्याथ्यो है! मैले पनि अलि घिउ थपिदेको त। आम्मामा! बुढी त आगो मात्रै होइन, बम नै भो नि। अनि ड्याङ ड्याङ पड्किन थाल्यो।

मलाई त पहिले नै थाहाथ्यो, त्यो भाउजूको चालामाला र तिम्रो ताल देख्दा! त्यै भएर त भाउजू, च्या खाइस्यो? खाना खाइस्यो? भनेर मसक्क मस्केर कुरो गर्नु पर्‍या नि! त्यो नक्कली नि के भाकी घरमा त्यस्तो ह्याण्ड्सम बुढो हुंदा हुँदै पनि मेरो लिखुरे बुढालाई आँखा लाउंदो रैछ। 

होइन! मेरो साथीलाई तिम्ले नि हेण्ड्सम देख्यौ? त्यो भुँडेलाई हेण्ड्सम भन्यौ त बुढी! के छ तिम्रो चाला माथी पनि मैले शंका गर्न पर्ने भो नि। घरमा यस्तो स्लीम बुढो हुंदा हुँदै मेरो साथी माथी आँखा लाउंछ्यौ? 

ए बुढा! मलाई तिमिले शंका गर्ने? मैले तिम्रो के बिगार गर्देको छु र हं? पापी! म जस्ती सोझिलाई शंका गर्दा रैछ्न। हरे भगवान!

हो! मैले तिमिलाई यत्ति भन्दा कति छिटो रिस उठ्दो रहेछ हगि? बेकारमा शंका गरेर हाम्रो सम्बन्धमा आगो लाउने काम नगरम त।
अस्तु!

No comments:

Post a Comment