Grab the widget  Get Widgets

Saturday 11 April 2020

लक डाउनमा रोमान्टिक

हैन ए बुढा ! तिमिले त आज निकै रोमान्टिक गाना सुनछौ। मलाई सम्झेर पुरानो दिन याद आयो कि क्या हो?

हो नि बुढी ! मन त रोमान्चित भएकै हो । पुरानो दिनको याद पनि आको हो । तर त्यो सिनमा चैं तिमी हैन मेरीवाली पो आयो त !

थुइक्क बुढो ! अहिले सम्म त्यो मोरीलाई बिर्सन सके छैनो ? र पो म संग ट्याम ट्याममा ठ्याँस्स परेर निहु खोज्दो रेछ । छि: के भाको यो बुढो, उमेरले डांडो काटी सक्यो। तै पनि...!

छोरा छोरीको बिहे भएर नाति, नातिनी खेलाउने बेलामा, अझै त्यो चाउरीलाई सम्झेर रोमान्चित भएर बस्छ । तै तै म पनि के कम छु र ? त्यस्तै हो! तिम्रो कुरो बुझेरै म पनि तिमी देखेर रोमान्चित भाको चैं हैन है !

कुन बेलाको साइट निकाल्देछ त्यो ज्योतिष बाजेले, तिमी जस्तो काले पोइ पर्‍यो ! नत्र त म पनि सुब्बा साबको छोरी हुंनी। गाउँमा खान लाउन केही कमि थिएन । एक से एक हिरो र राम्रा ठिटोहरुको लर्को नै थियो । के मोहनी लायौ कुन्नी त्यो बेला, तिम्रो काले अनुहार नि राम्रै लाग्यो । अस्तु !

No comments:

Post a Comment