Grab the widget  Get Widgets

Saturday 12 June 2021

वाहियात चियो चर्चा

समय कसरी कटाउने?
संधै बिहान देखि नै काम खोज्न जानु पर्ने भएकोले मेरो छिमेकमा को आए, को गए, थाहा हुन्नथ्यो, न त फुर्सद नै!

तर यस्पाली कडा लकडाउन भएसी ठेकेदारले पनि काममा नआउ डेरामै बस भनेपछि, उपाय केही लागेन। कहिँ कतैबाट काममा बोलायो भने नि डेराबाट बाहिर जान लाग्यो भने घरबेटी बाले अनेक कुरा सोधेर दिमाग खराब गर्दिन्छ। बल्ल बल्ल छ्लेर सडकसम्म पुगें भने ट्राफिक प्रहरीले केरकार गरि हाल्छ। नक्कली पास लिएर फटाईं गर्ने आँट यसपाली आएन। 

आफुले चिनेका नातेदार, संगै हिंडेका साथीहरूले यो संसार धमाधम छाडेर गएको आफ्नै आँखाले देखे पछि र सुने पछि बाहिर बरालिने कुरै भएन र यसपालि म डेरामै थन्किएको छु। 

अब दिन भर पाइपसंग खेलेर प्लम्बिङको काम गरेर हिंड्ने मान्छे मलाई समय कटाउन सुरुसुरुमा निकै गार्‍हो भयो। ठुला बडाहरु त मोबाइलमा ईन्टरनेटमा नै रमाएर बस्दो रहेछ। घरबेटी बा का छोरा छोरी नाति नातिनाहरु कोही पनि हल्ला गर्दैनन्। एक आपसमा बोलेको पनि सुनिंदैन।

मेरो कोठा अलि पर्तिरको कटेरामा छ। त्यति धेरै मानिस बसेको घरमा कहिलेकाहीं मात्रै आवाज आउँछ। बिहान र बेलुकी घरबेटी आमाले पुजा गर्दा र आरति दिनु भएको बेलामा मात्रै शंख र घण्टी। अनि बिजुली गएको बेलामा। खाना खाने समयमा पनि सबै मोबाइलमा नै झुन्डिएको देख्छु। के रहेछ कुन्नी त्यो मोबाइलमा? आफ्नोमा त कुरा गर्न मात्रै मिल्छ।

अब रह्यो मेरो समय कसरी कटाउने?

छिमेकी भाउजु र छिमेकी काका
लोभि आँखा पापी मन, घराँ राम्री स्वास्नी भएनी आर्काकी श्रीमतीलाई आँखा लाउने मेरो छिमेकी काकाको प्रेम प्रसंग यसपालीको लकडाउनमा मेरो समय कटाउने मेसो बन्यो।

अनि मेरो ध्यान त्यो छिमेकी काकाको आनी बानी चियो चर्चा गरेर रमाइलो हेर्न मन लाग्यो। गज्जबको सिनेमा लाईभ देख्न पाइयो। वल्लो घरको अधबैंसे काका र पल्लो घरको भाउजू। के कुरा हुन्छ त्यो त थाहा भएन! मेरो कोठाको झ्यालबाट भने त्यो दुइटा घरमा हुने प्रेम प्रसंग चाहिँ प्रष्ट देखिन्छ। 
काकाले के संकेत गर्दा हुन, छिमेकी भाउजु पनि ट्याक्क समयमा निस्कनु हुन्छ। भाउजु बार्दलीबाट र काका झ्यालबाट निक्कैबेर मच्ची मच्ची कुरा गर्छन्। कैले काहिँ काका आत्तिएर कोठामा जान्छ्न भने कैले भाउजु स्वात्त भान्छामा दौडेर जानु हुन्छ।
काकी नराम्री पनि हैनन। यता भाउजुको श्रीमान कालेदाइ अलि काले भएनी बानी ब्यहोरा र राम्रै छ। तैपनी यस्तो! सायद, मैले सोचेको जस्तो नभएको पनि हुन सक्छ, सायद भाउजु फरासिली पनि हुनुपर्छ।

हैट, म पनि के भएको? त्यो भाउजु र त्यो काका न मेरो आमा पट्टीको न मेरो बाबा पट्टीको! किन टाउको दुखाउने? किन शंका उप शंका गरेर बस्ने? वाहियात चियो चर्चा! यसरी समय कटाउने मेसो बनेको छ। 

त्रिङ त्रिङ मेरो मोबाइलको घण्टी बज्यो! ठेकेदारले के चाहियो? खाना ल्याइ दिने हो? भनेर पो सोधेको रहेछ। धन्य! मेरो अन्नदाता! अस्तु।
 

No comments:

Post a Comment