Grab the widget  Get Widgets

Saturday 7 September 2013

प्रोजेक्ट (Project)

एक जना साथीले गुनासो गर्दै थियो " के गर्ने यार जति काम गरे पनि हाकिमले कहिले पनि राम्रो काम गर्यो भनेर भन्दैन के गर्ने होला ?

" के भयो तिमीलाई भन् न त " अर्को ले सहानुभूति जनायो |

"हेर् न पोहोर साल एउटा प्रोजेक्ट आएको थियो | मैले सबै अध्ययन गर्दा खासै उपलब्धि नदेखेकोले सिफारिस गरिन | तर त्यो प्रोजेक्ट बनाउने मान्छे सिधै हाकिमकोमा पुगेर पैसा सैसा फुत्कायो | त्यो पनि कम हो र आम्मा ......मा ! अनि उल्टै हाकिमले मलाई गाली गर्यो त्यस्तो राम्रो प्रोजेक्टलाई किन सिफारिस नगरेको भनेर | मैले कम्पनीलाई खासै फाइदा नहुने भएकोले सिफारिस नगरको हो भनेर जवाफ दिंदा, तपाईलाई त्यो प्रोजेक्टले कति माइलेज दिन्छ भन्ने अनुमान नै गर्न सक्नु हुन्न रहेछ | मैले त स्वीकृत गरि दिएको छु | बजेट निकास गरि दिनु भने |"

प्रोजेक्ट अगाडी बढ्यो | हाकिमले ठुलो काम गरें भनेर फुर्ति पनि लायो | मैले त खासै उपलब्धि देखिन | फेरी यसपाली पनि त्यहि प्रोजेक्ट आयो | पोहोर सिफारिस गरेन भनेर गाली गरेकोले यसपाली चै खुरुक्क सिफारिस गरिदिएँ | पोहोर जस्तो गाली खान नपरोस भनेर |

तर यसपाली पनि गाली गर्यो " त्यस्तो थोत्रो प्रोजेक्ट पनि सिफारिस गर्ने? " भनेर भन्छ बा....! पोहोर मैले त्यहि कुरा भन्दा उल्टो मलाई माइलेजको कुरा गरेर गाली गर्नु भाथ्यो |" त्यहि प्रोजेक्ट पोहोर एकदम राम्रो मैले सिफारिस नगर्दा तपाईले स्वीकृत गर्दा, त्यहि प्रोजेक्ट फेरी थोत्रो मैले सिफारिस गर्दा "| भनेको त :" पोहोर को सिनारियो अर्कै थियो यसपालिको सिनारियो अर्कै छ"  भन्दियो | म त हिस्स बुढी खिस्स दांत भने झैं भयो |

हाकिम चाहिँ जहिले पनि ठिक हुंदो रहेछ यार ... दिमाग खराब | अस्तु |

No comments:

Post a Comment